Дослідницькі та навчальні проекти допоможуть розвивати в учнів навички 21 століття, а саме, творчість, вміння вирішувати проблеми, навички співробітництва, вміння працювати з інформацією (збір,опрацювання), соціальні навички (робота в групах, спілкування) тощо.
Як це буде зроблено?
Вчитель ставить ціль, конкретизує її запитаннями (ключовим, тематичними та змістовими), а учні, даючи відповіді на запитання, та виконуючи певний обсяг робіт практично самотужки вивчають матеріал з наступним його аналізом.
Ваш логічний ланцюжок, мабуть, потрібно доповнити ще конкретними завданнями для дослідження. Як Ви вважаєте?
ВідповістиВидалитиМожливо тут треба додати ще процеси синтезу ну й звичайно оцінювання. Я так думаю.
Видалити